Acı Sevgi

0
  • Geçmiş hep aklımda
    Yaşadıklarımızla ve yaşamadıklarımızla.
    Sevgiyle , umursamazlıkla.

Ne yapmıştım sana ?
Ne kötülüğüm olmuştu?
Sadece sevmekten başka!..
Tabi kötülükse(!)

İmkansız da değildi aslında,
Her insan gibi hayal kurmuştum.

Normal değil miydi?
Hayaller kurarak büyür insan,

Ben hayallerin içinde o kadar boğulmuşum ki,
Çocukluğumu yaşayamadım.

Gerçekleri gördüm.
Gördükçe kırıldım, kırıldım.
O kadar kırıldım ki,
Parça parça oldum.
O kadar parçalandım ki,
Hiçbir dikiş tutmadı parçaları.

Ve en sonunda şunu anladım.
Eğer seni sevdiğim kadar kendimi sevseymişim,
Seni sevmekten vazgeçermişim..

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.