- Geçmiş hep aklımda
Yaşadıklarımızla ve yaşamadıklarımızla.
Sevgiyle , umursamazlıkla.
Ne yapmıştım sana ?
Ne kötülüğüm olmuştu?
Sadece sevmekten başka!..
Tabi kötülükse(!)
İmkansız da değildi aslında,
Her insan gibi hayal kurmuştum.
Normal değil miydi?
Hayaller kurarak büyür insan,
Ben hayallerin içinde o kadar boğulmuşum ki,
Çocukluğumu yaşayamadım.
Gerçekleri gördüm.
Gördükçe kırıldım, kırıldım.
O kadar kırıldım ki,
Parça parça oldum.
O kadar parçalandım ki,
Hiçbir dikiş tutmadı parçaları.
Ve en sonunda şunu anladım.
Eğer seni sevdiğim kadar kendimi sevseymişim,
Seni sevmekten vazgeçermişim..









