Peki insan nasıl kendisi olabilir? Ya da gerçekten yaşadığını nasıl hissedebilir? Bazen aklıma o kadar çok soru takılıyor ki…
Her insanın pişmanlığı, kendisidir aslında. Bunu yavaş yavaş fark ediyoruz. Yaşamak fiilini gerçekleştirdiğimizi düşünerekten her gün bir daha ölüyoruz.









