B A Y R A M

0

Bir türlü
Nasîb olmaz ki
Güneşe karşı höpürdetmek kahvemi;
Âh bende olmasa bu
Sevdâ
Âh bende olmasa bu mâzî
Âh ki
Bende olmasa idi
bu keyif,
bu pür-neş’e hâlet-i rûhiyyem
Kim dağıtırdı bebelere balonu,
Buluttan yumuşak
Pamuk şekerini.
Ninem sağ olsun
Eksik etmezdi
Bayramda mendilini.
Ninem ninem;
Tombul ninem.
Ninem ninem;
Fistanı güllü ninem

•|Gökçe Garîbe COŞKUN

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.