Bahar

0

Öyle bir haldesin ki bende

Öyle içime işlemişsin ki

Yüreğime batsa da

Koparıp atamıyorum seni

Tüm anlarınla, hayallerinle, ümitlerinle

Ve ümit etmediklerinle

Pişmanlıkların ve sevinçlerinle

Kazınmışsın aklıma, kalbime…

Tenin tenim, sesin sesim,

Gözlerin gözlerim,

Ve adın kelimelerim…

Öyle bir rüya ki bu

Uyumama gerek kalmadan yaşıyorum

Yaşıyor ve seviyorum

Seni, sensizliği, özlemini…

Dedim ya, öyle içimdesin ki

Gittiğim yerler sen

Geldiğim yollar sen

Zaman sen, hayat sen,

İnsanlar sen, kokular sen

Benim hayatım,

Yalnızca sen…

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.