Öyle bir haldesin ki bende
Öyle içime işlemişsin ki
Yüreğime batsa da
Koparıp atamıyorum seni
Tüm anlarınla, hayallerinle, ümitlerinle
Ve ümit etmediklerinle
Pişmanlıkların ve sevinçlerinle
Kazınmışsın aklıma, kalbime…
Tenin tenim, sesin sesim,
Gözlerin gözlerim,
Ve adın kelimelerim…
Öyle bir rüya ki bu
Uyumama gerek kalmadan yaşıyorum
Yaşıyor ve seviyorum
Seni, sensizliği, özlemini…
Dedim ya, öyle içimdesin ki
Gittiğim yerler sen
Geldiğim yollar sen
Zaman sen, hayat sen,
İnsanlar sen, kokular sen
Benim hayatım,
Yalnızca sen…









