Burnuma geliyorsun…

0

Ağaçların altında yürüyorum.
Havada güneş,
Gönlümde sen.
O kadar oksijen yığınının içinde            
Nasıl da burnuma geliyorsun, bir bilsen…

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.