Hadi, keşfet…

2

Yaşadığın her şeye eyvallah diyebilecek kadar güçlüysen yüzün daima güler. Yüzün gülerse unutursun. Unutursan her şey ve herkes sana hep iyi gelir.
İyi olan şeyler zarar vermez.
Peki eksikliğini hissettiğin şey ne olabilir?
Tebessüm mü, umut mu, yoksa hayal kırıklıklarını yok ediverecek gerçek bir aşk mı?
Yoksa huzur mu?
Eksikliğini hissettiğin her ne varsa gönlünü aç ve dinle, seni her daim seven, unutmayan ve sana herkesten daha çok yakın olan biri var.

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.