Nasılsın diyorum kendime;yüreğime. Hissediyor musun o acı hissi? Boğazın düğümleniyor mu aklına geldikçe tekrardan ve tekrardan… Yalnız kaldığın zamanlarda doluyor mu gözlerin hala? Atıyor musun o acı gülüşleri; ben iyiyim diyor musun etrafındakilere? Geceleri üşüdüğün zaman siliyor musun yaşını? HİSSİZLEŞİYORUM diyor yüreğim.. Yürüdüğüm yollara boş boş bakınıyorum. Rüzgar sesini üflüyor kulağıma; duruyorum yine. Koşuyorum, koşuyorum, koşuyorum bilmediğim yollara.. Nefesim durana kadar içimden seni atana kadar aşktan ölene kadar koşuyorum kendimden;senden;bizden..HİSSİZLEŞİYORUM. Kalbimdeki AŞK bavulunu toplamış gidiyor .. Artık aşkta gidiyor seninle .. Hissizleşiyorum ; geçmişe gömülüyoruz..










