Nazarlıklı✏

0

Yazıyordum ama yazmanın okumaktan farklı olduğunu bilmiyordum.Birisi huy,diğeri karakter gibi.Anlıyorsun değil mi beni?
Epeyce bir şeyler var içimde,içinde kıvrandığım.Yazmasam ölecektim cümlelerimin doğum sancısından.Yazdım gene öldüm,utancımdan.
.
.
|Merve Turaç

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.