özlem bahçesi

0

O güzel denizin arkasında

O güzel insanlar var.

Hepsine ayrı bir özlem çekiyorum

Dinmiyor bu yara.

Yaraların en güzeli galiba.

Diyolar ya hani

Dert vereni güzel

Derdi ayrı güzel

Ama geçicek bu dert

Bu güzel dert sonlanacak

Elbette ilacı gene sarılmak

Karşı karşıya gelince

O kalpler bulacak

Hızlı çarpacak kalbi

Benim kalbim daha hızlı çarpacak

Hissediyorum geçicek

Geçene kadar ben geçmessem iyi olucak

Az kaldı diyorum

Bu gönül bahçesinde

En güzel meyveyi

Bizden başka biri yemicek

Bu yaralar güzel

Çektirdigi acı kadar güzel

Sen kadar güzel

Ben kadar özlemle beslendi

Bu meyveler

Ve her lokmamızda

Lokum kadar tatlı olucak.

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.