O güzel denizin arkasında
O güzel insanlar var.
Hepsine ayrı bir özlem çekiyorum
Dinmiyor bu yara.
Yaraların en güzeli galiba.
Diyolar ya hani
Dert vereni güzel
Derdi ayrı güzel
Ama geçicek bu dert
Bu güzel dert sonlanacak
Elbette ilacı gene sarılmak
Karşı karşıya gelince
O kalpler bulacak
Hızlı çarpacak kalbi
Benim kalbim daha hızlı çarpacak
Hissediyorum geçicek
Geçene kadar ben geçmessem iyi olucak
Az kaldı diyorum
Bu gönül bahçesinde
En güzel meyveyi
Bizden başka biri yemicek
Bu yaralar güzel
Çektirdigi acı kadar güzel
Sen kadar güzel
Ben kadar özlemle beslendi
Bu meyveler
Ve her lokmamızda
Lokum kadar tatlı olucak.









