Yokuz

0

Hepimiz mi ışık arıyoruz?
Hayallerin içinde mi yoksa, nerede!
Nerelere bakınıyoruz
Işık illa bir yönden mi gelir bize
Yaşıyoruz ama yaşarken yaşlanıyoruz, yeri geliyor ıslanıyoruz
Suyun içinde susuz kalıyoruz
Kıymet mi? bilmiyoruz
Bazen boş bakıyoruz
Geleceği, gelecek olanları düşünüyoruz
Etrafımızdan geçenleri, çevremizdekileri görmüyoruz, duymuyoruz, bilmiyoruz
Evet biz bilmiyoruz
Ve, bıkmıyoruz
Hiç uslanmıyoruz
Nedensizlikler içinde, bomboş bir fanusun içinde
Nefes arıyor, nefes almaya çalışıyoruz
Çalma listelerimiz dönüyor saatlerce, dinliyoruz
Geceleri, ne yapacağımızı hiç bilmeden yatağa giriyor, çıtımız çıkmadan ağlıyoruz
Sessiz kalmayı tercih ediyoruz,
Karşı komşuya sormadan seviyoruz,
Özlüyoruz
Sesler duyuyor, gülüşler görüyor ve kayboluyoruz
Gündüz gökyüzünde yıldız, gece de güneş arıyoruz,
Çok ters kalıyoruz, karşımızdaki yüzümüze bakıyor, biz karşımızdakini anlamıyoruz
Koridorlarda oturup, ayak sesleri dinliyoruz
Evet -kafa- dinliyoruz.
Hayır anlamıyoruz,
Sadece biz varmış gibi,
Dünyada,
Kimsesizlikleri oynuyoruz,
Kalabalığın içinde kayboluyoruz.
Ve çalma listesi yine başa sarıyor.
Bize bir şeyler anlatmaya çalışıyor, biliyoruz.
Ama, anlamıyoruz,
Susuyor, düşünüyor ve ağlıyoruz
Birbirimizi, birimizi, kendimizi arıyoruz,
Yapbozu tamamlamaya yakın, parçalar kaybediyoruz,
Evet, biz, kaybediyoruz
Gittikçe yeniliyoruz
Neye kime boyun büküyoruz?
Bilmiyoruz,
Yine, yine ve yine dinliyoruz,
Bıkmak bilmiyoruz
Hala ışık arıyor muyuz?

Yorum Yap

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.