Evet, doğru bildiniz.
Yine masamdayım,herzamanki köşemde.
Evet, o yorgun ve bir o kadar da dertli köşe.
Ama yalnız değilim (!)
Yıllardır dost bildiğim,
Dertlerim, kahvem ve sigaram yanımda!
Zaten dertler derya olmuş, hangisinden bahsedeyim ki?
Yanılgılar, kırgınlıklar , yenilgiler..
O zaman dinle!
Yanılgım mı?
Beni sevdiğini sanmam.
Kırgınlığım mı?
Sen.
Yenilgim mi?
Kalbim.
Sorsana bana pişman mısın diye?
Hayır tabii ki de.
Sayende öğrendim.
Sevilmeden sevmenin ne olduğunu.
Güven(e)memeyi.
Yalnızken bile yalnız kalamadığımı!
Oluruna bıraktım artık.
Sigaram ve kahvemle birlikte,
Yorgun ve dertli köşemde.









